Urgent: 8 food stall cats in Skudai need homes (Norshahadah bt Rusli’s)

Norshahadah needs to look for adopters for her food stall cats urgently. Ten of her neutered cats have gone missing (suspected of being captured by foreign workers) and the ones she has kept inside her stall are preyed upon by snakes.

We would truly appreciate very much if you could help spread the news to help Norshah look for adopters in Skudai or in neighbouring towns in Johor.

Norshah can be contacted by hp: 017 – 7627741 or email (as below).

Thank you.

From: Norshah Adah <nrsha_sha@yahoo.com>
Date: 2014-05-02 19:26 GMT+08:00
Subject: urgent
To: chankahyein@gmail.com

hi dr.
sejak kebelakangan ini byk masalah saya hadapi. byk kucing2 yg telah spayed dan yg gemuk hilang tak dpt dikesan. dulu bilangan kucing dlm 30 ekor tapi skrg dlm 20 ekor itu pun dgn kucing yang baru. apa yg saya risau ialah jika kucing yg hilang itu telah ditangkap oleh warga asing utk dimakan kerana disini byk warga asing seperti vietnam, myanmar, nepal dll..

dan kalau dulu kucing2 yg di spay dan yg sakit saya kurung dlm bilik kecik digerai makan ini tetapi sekarang saya dah tak berani nak kurung mereka sebab kebelakangan ini ular selalu memasuki kawasan gerai dan bilik tempat saya kurung kucing itu. dan kejadian terbaru seekor kucing telah dipatuk ular kos vet dibantu oleh sponsor (pembaca AnimalCare) dan kucing itu masih dlm rawatan saya dirumah walaupun keluarga tak suka. keluarga saya memang tak bagi pindahkan kucing2 ini kerumah. tetapi sekarang jika ada kucing yg akan di spay saya nekad jaga dirumah utk sementara.

biasanya kucing hilang pd hari ahad dan public holiday. dan apa yg saya mampu lakukan sekarang ialah saya akan cuba dtg berjaga digerai pada hari hari tersebut.

apa yg saya fikir terbaik sekarang ialah carikan tempat baru utk kucing2 ini atau carikan adopter utk mereka.
dan dr boleh tak publish diblog dr utk carikan adopter utk mereka?

tq.

norshah1 norshah2 norshah3 norshah4 norshah5 norshah6 norshah7

Norshah8

 

 


Posted

in

by

Tags: