Neutering aid for 4 cats in Selayang Baru (Wong Lai Kuan’s) and Updates

We have provided a full sponsorship of RM360 for the neutering of these 4 cats.

Ms Wong has provided photos of the six previous cats claimed under us. There were two more but they were returned to colony and have now gone missing. These six are indoors, in Ms Wong’s house (please see below).

Kucing hitam:
nama dia hei lulu sebab terlalu hitam.sebelum thn baru cina i jumpa dia kat tepi jln yang i selalu jalan kaki pergi kerja ..masatu dia baru satu bln lebih klu i tak selamat dia dia sangat cepat jadi mayat sebab banyak bus loridan lain kenderaan.bawa balik rumah dia pula deman selsema teruk bawa vet dan jaga di sampai sempuh…taoi sekarang pun sukasuka bersin.cari orang adopt tak jadi ,kawasan i yang bagi mkn kucing pun sdh tak selamat sebab ada anjing liar gigit kucing sampai mati .tak sampai hati tengok dia jadi mangsa i masuk dia dalam rumah i sampai sekarang dan bawa mandulkan..i akan sambung jaga dia selamanya

Kucing putih kelabu:
nama dia keke ,jumpa dia kat rumah depan bola keranjang ,bawa balik sebab dia kena anjing gigit perut dua lubang,bawa pergi vet rawat sendiri jaga sampai sembuh ,i sdh tak ada tempat blh bagi dia jadi tinggal rumah i .lepas luka sembuh kena selsema teruk pula tak nak mkn tak minum bawa vet ,sendiri jaga dia sampai sembuh dan sekali mandulkan

Kucing putih hitam:
nama dia xiaoxiao sama jumpa kat depan rumah i bola keranjang ,tiga anjing sedang tunggu dia ,dia sorok dlm kereta roda .i halau anjing liar lepas pujuk dia keluar dan bawa masuk rumah masa tu dia baru sebulan lebih besar ada luka ada seksema .,samalah bawa vet lepas jaga sendiri sampai sembuh dan sekarang hantar mandulkan sekali

Kucing kelabu belang:
ni nama dia pongpong…i junpa dia masa sebelum hari raya ,rasa lah orang buang kat pasar tepi jln .dia sangat bersih tapi sangat takut sorok dlm lori bawah asyik nangis dan ada anjing liar tunggu kat lori tepi.i halau anjing pergi dan pujuk dia keluar dan bawa balik rumah nagi dia rehat mkn minum ,ada cari orang adopt tapi tak jadi …kesiannya klu lepas dia keluar mesti tak tau hidup dan cari mkn sebab dah biasa kat rumah ada orang jaga.jadi tinggal rumah i sampai sekarang sekali enpat ekor pergi mandulkan sekali…lepas akan cuba tlg dia orang cari adopt klu tak jadi i akan jaga dia orang

Previous cats:

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  

  

  

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.